hitta knorre ?


tjoho !
sitter i sängen igen [väldigt ovanligt att jag inte gör det med datorn] hah. kommer inte riktigt upp. fixar lite i den snigeltakt att orken hänger på. inte den snabbaste av dagar, det har vi fredagskvällen att skylla !
men det gör ingentiiing. hade det hur bra som helst ! dock är den där himla SL inte alltid att lita på mitt i dessa "signalfel" hit och dit. tror det tog mig 2,5h att ta mig fram till Farsta. hah.

det var inflyttningsfest som nalkades [har jag berättat detta? hah.] både en väldigt lyckad och kul kväll, tycker jag allt! :) mamma kom och hämtade mig och L. i v-by runt 04.00 ?.. lite luddigt minne där, men det får gå ändå.
apropå minne hade jag minsann kommit ihåg kameran, dock blev det bara en envägsresa för den.. med mig.
eller nej justeja - R. tog den med sig ! TUR ..för mig. tss.

natten då. den kunde ha gått illa. kom hem och tog en kopp mjölk och gurksnutten, ångeeest. [onödigt av mig]tänkte jag. mamma hjälpte mig. men sömnen uteslöts då jag inte riktigt kunde tillåta mig att sova för alla jäklans tankar som snurrade runt. BÖH. var till och med tvungen att smsa mamma om jag "ätit för mycket?".
VILKEN FANTASTISK HJÄRNA MAN HAR IBLAND. DUMT.

Nej. nu bär det snart av till storebror och födelsedagsmiddag :) men först - en liten utmaning;



vilken knorre har snott korken - hittar du ? pappa var jätteduktig, jag var liiite sämre.. hah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: