h m p f


tjoho !
sitter i sängen nu, klockan är ju faktiskt en del ..
jobbet idag gick bra, lite annorlunda tider - nästan första gången jag jobbat 5h i sträck, utan paus. men det gick som sagt bra, lite trött - men det tas bort lite av alla snälla kunder och roliga jobb!

lite knapert med personal idag, så stängningen var väl lite skakig. larmade för första gången, woop woop .
mamma och lillebror var ute och handlade vinterskor, jag skjutsade de två arbetskamraterna som var kvar, till Barkarby. tror en lampa är sönder på bilen, lite mörkt . hah.. måste kolla det. apropå bilen, dumma garage! alltid ska det bråka. inte nog med att det är krångligt att ta sig in. nejnej, nu fastnade nyckeln i låset också. [kan säga att man blockar hela infarten under tiden man öppnar garagedörren.. hm. tur att ingen kom]
var lagom glad [läs, motsatsen] när jag kom innanför dörren till huset. satte på te-kokaren och smakade mitt nya jordgubbe-te. har faktiskt lyckats äta lite sallad idag. inte den salladen jag brukar äta för att den känns "säker"..
well done ..

NU snart GODNATT ! :))

snabb update; har i varje fall sluppit golvning och kräkningar idag [PEPPARPEPPARSOMINIBARADEN] , verkar nästan dock som att jag tog ut det via sms till min stackars mamma.. (fan vad hon får ta skit av min ångest..) ,

"när kmr ni hem?"
"ska ni till affären?"
"helvetes TVn funkar inte ,som vanligt"
"jag spyr på det här"

må kasnke inte vara de bäst grankade och valda orden, men frustration, panik över att aldrig ska få gå bra och en ytterst skör bristningstråd, några tårar kom dock i mitt te. r e n  f r u s t r a t i o n & t r ö t t h e t .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: