FEM dagar.


och så har vi fredagen då.
Idag vaknade jag där borta åt tjotaheiti. inte jättejätte tidigt som vanligen när jag inte sover hemma. åkte hemåt vid halv två och tog en väg som jag aldrig minns att man kan ta - mycket snabbare går det till och med! hah.

kom hem och skulle möta pappa för fika. gick inte som tänkt då jag huxflux kräktes. en gång, två gånger. tre. aldrig tar det slut. eller jo, men sen var det igång igen. mamma kom hem tidigt från jobbet, samtidigt som pappa plingade på dörren med min fina jacka som vi köpte igår. två minuter senare kom lillebror hem från skolan.

där satt DE. hela familjen och fikade. cappucino, hembakade kakor och runda bollar.
där låg JAG. ensam på toalettgolvet och spydde. kom ut och sa hej, sprang in igen.

FUCKING JÄVLA HELVETE ÅNGEST - DRA ÅT PIPAN. JAG VILL INTE HA DIG HÄR MED. ALDRIG. NEVER.

FÖRSVINN !

GAAAAH. G.A.L.E.N.

har åtminstone varit utan kräkningarna sen i lördags. fem dagar. alltid något.



Postat av: Anonym

sv: hiihtack :D

2011-11-26 @ 13:14:07
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: