choppa gurka !


hej hopp, lingonflopp !

hade en väldigt lyckad och bra kväll med A igår. choppade gurka och tvättade vindruvor. satte oss framför TVn med bra film efter en liten tid av välbehövligt prat. natten kom med lite ångest, så bad mamma om hjälp. hon hämtade mig vid ytterdörren, plåstrade om en trasig liten tjej och vände mot sängen.
inte bra hur mycket mina föräldrar måste hjälpa mig.. herre min skapare - hur trasig kan man vara ?!

hennes klocka ringde uuuuubertidigt, 05.45. jag vaknade och kunde inte somna om. därför känns det som att klockan borde vara mycket mer än vad den är, hah. har redan hunnit med att äta upp en hel gurka
 [jag är minsann snabb på det där], varit ute med kameran i en timme, buuuurr börjar verkligen bli kallt ute nu!], sätt film och andra program. hinkat te med honung, mums ! hah.. vilken dag detta verkar bli. ansolut ingenting att göra. sitta ut tiden som vanligt.. ush. förmodligen är det bara ork och lust som blivit bortrövad as usual.

ciao.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: