behandling och blåljus .


tjoho-
började morgonen med ett besök hos behandlaren, med mamma. var lite halvtrögt med pratandet till en början, men gick bättre ju längre in i samtalet vi kom. blir jämt så tyst efter första frågan "hur mår du?". många tankar far runt angående svaret. "skulle jag vara här om jag mådde bra?" "vad ska jag jämföra mitt mående med?" "minns DU hur jag mådde förra veckan?" "säger jag dåligt, innebär det då dubbelt upp pga omständigheterna?" "mår jag bra, betyder det då att jag ljuger?". ush, den frågan är svår för mig. för är jag i en sämre period kan jag fortfarande må bra om man jämför med de stunder jag inte riktigt vill leva. komplicerade saker detta.
men hur som haver, nu kan vi bocka av veckans samtal. för ja, det är jäkligt jobbigt att gå dit .. ^^

nu. inom fyrtio minuter kommer pappa och hämtar upp mig - brum brum mot jobbet. sitter i sängen och lugnar mig från hjärtsnurfen jag nyss fick ute på vägen. hade satt radion på volymnivå - hög. "breaking the law" spelas och rätt vad det är hör jag blåljus och syrener. "vad händeeer?! har jag gjort något fel?? är körkortet med, hastighetsmätaren på plats, hur kör jag ?!"
..inser inom kort att det är låten som valt att ha med dessa blåljuseffekter mellan lyriken. åååh. suck. haha !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: