29e november.


WIHO. klockan har passerat tjugoett, och jag har tagit mjölk. brukar oftast kunna leda till ett litet utpustande. i de flesta fall när jag lyckats ta mig från micron till sängen, då väntar även en natt på samma ställe. PEPPARE.
pappa var ett mycket bra sällskap idag och vi hittade massa bra saker som får ligga onämnda i en månad nu. kom hem till en mamma som faktiskt lovat sig skulle vara där, tur det. heh. lillebror befann sig här han med! bra.

pappa svängde upp med mina gamla dagböcker från sjukhus, enhet och andra färder. skriver lite och tappade bort vad jag kände och var i mig själv. nu har jag en mängd läsning framför mig, bra sysselsättning dessa nätter.
förstår för i övrigt inte alls vart jag befinner mig i kropp & knopp nu. helt bortkommen, som vanligt. fast värre.

sov bäst nu alla så ska jag se om jag kan åstadkomma samma mjölkmängdshinkande som igårkväll. och vakna glad och relativt pigg för en ny utmanande dag som jag banne mig ska klara. och börja morgonen med ett hjärta.

sleep tight. förlåt att jag mest bidrar till negativ läsning nu.. ska försöka förhindra det och börja på en stadigare kula till veckoslutet. måste. faktiskt. försöka. blää.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: