who am i so say


godermorgon allihopa!
jag fick en sömntablett "utordinerad" från pappa igår. sov som en stock, vaknade bara ett par fjuttiga gånger men lyckades somna om. huuur skönt som helst!! väckarklockan har inte ringt än och jag är redan inne på min andrs kopp.. ja gissa innehållet, heh. ska ta trippen upp till mammas hus sen, där ligger ju kameran ..och jobbkläderna. ;)

angående mitt förrainlägg kanske jag ska förtydliga att det är sådär jag känner. jag är inte den som ska komma här och säga vad en ätstörning är och inte är.. att det är mer ett beteende än en sjukdom finns det säkert dem som håller med mig om, men andra kanske inte gör det. där har vi också ett litet krux med det hela - allt kan vara lika men samtidigt individuellt.. alla måste gå igenom en egen behandlingsresa för att bli frisk. de som är sjuka hamnade in där av samma anledning/orsak. tror jag.

nej, vad säger ni. en bra dag väntar, vavava? såklart!! för oss alla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: