"vänta. du ska få mitt visitkort."


hej ni! ¨¨
nu tror jag allt att en annan vaknat till lite over here. kunde inte sova, gick upp och fixade frukost till mamma. såg att klockan var oförskämt lite, ställde in grejerna i kylen. gick upp, försökte sova. icke. slog in mitt paket och trippa ner efter frukosten. sång blev det väl inte, men frukost, paket och "grattis mamma!" blev det i varje fall. hah. lillebror lät jag sova.. mamma skulle ju upp så tidigt idag, igår sa hon att vi inte behövde gå upp och gratta på morgonen. men frukost på sängen hör ju liksom till på något sätt, tycker jag.. :)

gårdagen då. bästa utgången på länge. så himla kul! var på ett ställe med 80tals musik. jag menar.. gissa om rösten var hes på hemvägen. känns fortfarande lite som slippapper, men åh så värt!
dock gör jag aaaallttiiiiid SAMMA misstag på väg in, vilket ALLTID slutar med att j'vla vakter ploppar upp från ingenstans och tar min cider. mitt under en klunk slet en flaskan ur både mun och hand. aj. poff ner i papperskorgen. SUCK!!

väl inne var allt bara galet. några lite väl närgångna ragg som slet tag i mina armar. blev till att ta första bästa tillfälle i akt och springa därifrån. hah. varav en av dem var bartendern.. liite svårt att springa bort från detta återkommande ansikte.. men det gick!    pew.     juste det här tog förmodligen ändå priset!! ;
fick ett visitkort i handen också. "jag måste vänta tills min flickvän vänder sig bort så jag kan hångla upp dig. här, du ska få mitt kort." BOOTY CALL?! fyfan vilken jävla kille, vad tror han liksom. IDIOT. stackars flickvän...

efter krogen drogs det vidare till en pub, där det nalkades bråk..tydligen. för helt plötsligt ser jag ett huvud swisha bakåt med världens kraft. påhoppandes vakter som fullkomligt flög runt på golvet i försök att lugna ner galna gäster. blod, spruckna ansikten och läppar. varav en hade en glasbit i knogen.. polisen kallades in.. vilket även blev vår klocka att ringa för hemgång..

utom det sista där var det en sjukt värd kväll! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: