snurrerulle


halluuuu.
vilket runtspringande det har varit på mig nu. åkte till vällingby får råkade ju bli slagen i skallen av mitt eget minne som påminde mig om att min kära mor fyller år på söndag. haha.. typiskt mig. mötte upp en kompis som var på jakt efter en chokladmedalj. den enda affären vi verklige  behövde, fann såklart inte.
hur kan man missa att en hel affär försvinner? hah.. så det blev till att springa runt i alla möjliga andra sorters hnadlingsbara lokaler istället. dock utan vidare framgång, då hon åkte vidare tomhänt. inte jag, hihi.

igår var ännu en fin kväll. fasen vad bra mina kvällar börjar bli nu! träffade Elin som kom hem till mig bemötandes av färdigstekta hjärt-korvar. :)   dock lite svarta.. heh.. men någon får fasen skylla sig själv, då NÅGON var en 30' försenad! men som sagt, BRA KVÄLL!!

nu är det jobb och sen lite party med annan fiiin vän. 1 up ♥ ♥
justejävlar. det här är ju det värsta smset man kan vakna till. mamma; "ät ingen gurka!". det är några himla spanska gurkor som kommit hit med bakterier, någon magsjukegrej. man kan tydligen dö. nu vet jag hur mamma är och överdriva oro. men iaf. nu vet jag vem som inte kommer få äta gurka på ett tag.. :( jävla nyheter.
himla spanien, akta er för mjölken bara!! haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: