UP SIDE DOWN IN THAAA HOUSE !


godermorgon!
klockan ringer inte förrän 8, men en annan har varit vaken sen 05.30, wihi. precis ätit frukost och behöver nog inte riktigt beskriva hur det känns. min mage svämmar över, kul att man ska prova kläder nu på morgonen..
men jag överlever. mamma säger att hon märker att något har ändrats, positivt. jag försöker, men framför allt - jag vill. jag vet att jag kan det då, även om det är svårt. ska inte låta någon nedra ångest skälpa mer än nödvändigt, hua. whats the point?

nu är det bara 1h kvar, sen upp till duschen. ska möta upp Bettan och åka in till stan, titta lite innan jobbet liksom. det blir bra. vår vän fyller år till helgen också, kanske läge att börja leta upp någon bra present? hah. planering..

nej nu ska jag låta magen vila och bekanta sig med det som är på besök där i, för att stanna. maaat.
hah, verkar ju dock fortfarande behöva skriva "av mig" för att få någon sorts bekräftelse på att det är "okej att äta". .. även om det alltid kommer tillbaka till mig sen, jag måste övertyga och inse själv, lära mig. på nytt.

ikväll blir det ös i huset, PARTY PARTY! (hahaha. lugn nu mamma, skojjade bara!!) ;D
nej ikväll blir det en lugn kväll med en kompis som kommer över, mycket prat kan jag tänka mig, haha.

take caaaareeee ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: