SYSKONMORGON


godmorgon!
igår var det okej att vara lite seg och tjurig. måste helt enkelt lära mig att bara landa. att det är "ok" att bara vara. behöver inte springa runt som en iller för att motverka dumma tankar, jag kan sätta stopp för dem ändå. men det kommer väl. idag är i varje fall en ny dag, en ny vecka. så varför tänka bakåt, när man kan tänka framåt? varför vara rädd för vad som ska komma, eller kan. när det bara är spännande att inte riktigt veta. hallå liksom, det är livet vi pratar om. ta dagen som den kommer, lev som om det vore din sista. u will never know.
många visdomsord lite här och där, dem är fina, men ..förstår du innebörden`?

jag tänker för mycket ibland.

hur som haver. morgonen började efter några timmars sömn. mamma är i frankrike, kändes som lite ombytta roller när hon ringde igår, 23.30. bad mig leta upp numret till SEB-banken. hennes kompis hade blivit bestulen, så de behövde spärra kortet. 2min senare hade jag fixat det, snabb som ett värsta, heh. sen i morse märkte jag att lillebror var lite sen. gick upp och fixade frukost åt honom, la på en bricka och skrev en liten orange lapp. knackade på dörren och frågade om han var vaken..
*knack knack* vaken?..
- mm..
- började inte du 9? det är om mindre än 1h..
- mm.. eller.. jag sa fel.

haha. undra om jag just blev lite halvlurad... ;)  tss.. himla småsyskon. här får man egera mmoder-gestalt. 
gick och duschade och fixade min frulle - rulle istället. suttit med den ett tag nu. förstår inte varför allt går så segt. jaja, varför streeeeeesssaaaaa?? ;D



en lapp på kylskåpet i förebyggande syfte..


föredrar nog min tallrik. hih


HA VÄRLDENS BÄSTA DAG! DET SKA JAG :D



update;
haha. lillebror var så himla seg, så innan mackorna blev helt snustorra fick jag gå upp med brickan till hans säng.
tss, behövs ingen födelsedag för att få frullerulle på sängen här minsann. han har prov idag, så det är okej! ;)






Postat av: Emmélie

fin du är i håret och allt :)

2011-05-23 @ 12:54:14
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: