SPIDERMAN


hejhopp.
det var aningen svårt att rycka upp humöret igårkväll. inte blev saken bättre för allt skrik och tårar resulterat i röda ögon och maskara över hela ansiktet, som senare försökte lugnas ned med en kram. jag var så arg, trött, frustrerad och totalt jävla förtvivlad att jag var nära på att ta tag i vad som helst och kasta det i golvet. jag höll mig från det.

kvällen fortsatte med lite förning & ombyte hos mig. "mezzdans" vid karlbergs slott var vad kvällen bjöd på, tema; film. vi anlände som Indiana Jones och Spindelmannen. mamma hade hoppat upp på vinden och letat fram lillebrors gamla pyjamas. haha.. och dra oss baklänges i en blå skottkärra, denna gången kom vi in!  ;)
jag vet däremot inte riktigt om man kan säga att kvällen slutade så väldigt bra, men det är en nu bortglömd historia. roligt att träffa alla vänner i varje fall. :) vi åkte hem ganska tidigt och sov.

jag har seriöst varit ute, på fest. slottsfest till råga på allt, i spiderman-pyjamas. hah.. herre jesus. vilken dag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: