run, run her kiss is a vampire grin.


godermorgon mitt herrskap!
eller morgon och morgon - lunch!
kvällen var inte kul. magontet gav inte vika. senast jag tittade på klockan var hon 4, sen somnade jag nog någon gång därefter. men usha. hade inte en tanke på att man kunde ta till en alvedon, ipren eller liknande.. hah pucko.
men imorse gjorde jag det., tyckte inte att det hjälpte, men nu har jag i varje fall duschat och grejat, så att stå lite mer upprätt kan jag ju iaf. det kan vi inte klaga på, kunde ju behövt åka till mormor och låna hennes 'Nisse'
(som hon döpt sin rullator till,) för igår gick jag minsann som en krokig gammal dam med en äldre herres ryggskott. nice.

eftersom att magen känns som den nu känns, var inte frukosten så rolig. men tänkte att vi tar något mjukt. orkar inte att magen ska behöva hålla på med nedsmältning av hårdmacka osv. äh, mycket melon blev det. mums! :)

nu är det snart dags för jobb och jag hoppas verkligen det känns bättre än igår. alvedon är nedpackad,
(mamma, var inte orolig, "såhär-använder-du-alvedon" lappen = läst!)



apropå mamma. igår hade hon köpt in världens snyggaste tyg till mina snart nysydda gardiner. hur coolt som helst!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: