pistonhead


goder förmiddag världen!
morgonen startade med frullerulle, dock glömde jag fota.. men mycket ligger och guppar i min magen nu. eller mycket och mycket, bukfylla. enligt en frisk människa. magen står ut som om det vore ett litet liv där inne, annat än mitt. räcker och blir över för att sätta dumma tankar i bruk och hjärn-gnagandet är ett faktum. blööööööh.

ätandet måste dock fortsätta, för jag är inte klar. ska snart få pengar för en kanske inte så smart gärning, systembolaget är inblandat, hah.. sedan, oj shiit - SNART, bär det av till ett ställe där ärendet inte faller mamma eller pappa i smaken, but thats life.
efter det, pang bom till jobbet! åååh. vad jag tycker om det där jobbet. eller ja, människorna! wiii.
mor min har lovat att möta upp mig efter jobbet, vi ska handla kavaj och skor. hon tycker inte att min kavaj är speciellt anständig. när man var liten och dum, skulle testa gränser och burnade som bara den i hässelbys vassaste kurva, på en moppe som gick lite snabbare en vad lagens papper beskriver lagligt. ja.. då kan saker hända! ung & dum? nääää, bara erfarenhet. men ja, min kavaj var inte lika hel efter den kurvan, hah..
skor ska vi köpa också, converse tror jag låter som ett säkert kort. funderar på gula, men beslutsångesten infinner sig inom de flesta val och beslut. vad säger ni? tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips tack! :D

juste, världenssnyggasteölburkkommerhär;

                                    




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: