peace please✌


under en restid till farsta hinner man tänka en del, lite för mycket ibland. satt på tunnelbanan igårkväll och kände hur tårarna rann. tackade världens alla snillen som gav solglasögon till jorden. varit så himla instabil denna helg. men väl framme kunde jag torka tårarna och ha en trevlig kväll. satt på balkongen och avnjöt sista solstrålarna, åt massa grönt och pratade som bara den. åkte hem inte allt för sent, men SL ljög för mig och jag fick lite mer resetid att spendera. hah. såg en fin blomma påväg hem från bussen. plockade med mig den, skrev en liten lapp och ställde på mammas nattusbord.
vaknade ganska tidigt imorse men kände ändå att jag hunnit med många av nattens rekomenderande timmar.

nu sitter jag med morgonens första mjölkkopp och blåbärsyoghurt. se vad dagen har att komma med, hörde ett litet rykte om sol och varma vindar. dags att ladda ipoden och invänta 12slaget så man får lite färg!

Smile, happy looks good on you.

jag saknar dig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: