MYS.


hej alla roliga!
sitter i soffan som en säck potatis och segheten påminner om gårdagen. kvällen startade lite kaosigt då ingenting verkade vilja stämma för någon av oss. men efter lite strul och komunaltrafik stod jag utanför hennes port, väl inne började kvällen vända. kärt sällskap, ciderfyllt kylskåp och massa goja-snack. lite datorsurfande, jag-har-aldrig spelande, kameralekande osv. hur trevligt som helst och kan ju knappast bli ett b'ättre avslut på dagen.
vi fick även lite sällskap ett tag av en filip som 'sprang' förbi. :) han var lite rolig och skulle byta strumpor mitt i allt, de gamla hamnade i papperskorgen, ahha. mystiskt. sådana här kvällar uppskattar jag massa massa! :D

kvällen flög iväg och jag sprang iväg för att hinna med tunnelbanan. hamnade på en buss som inte stod på SL och tunnelbanan flöt på bra. dock är det den segis-nattbussen som inte ville vara med och där fick man vänta i.. väldigt länge. träffade en rolig prick från australien som jag pratade lite med i väntan på det rödfärgade transportmedlet.. kom hem runt..halv4. ahha.

4h senare ringde väckarklockan och det var bara till att stoppa huvudet under duschstrålarna. piggelin! not.
men det gick bra och fick även en påhälsning av robin som frågade efter min professionella hjälp. lim ville han ha. haha jag mmsade iväg en bild av lim-hyllan. ;)

nu är man lite halvpigg och kvällens planer verkar rinna ut lite i sanden. jaja, inte mycket att göra åt! bra med lugna kvällar ibland! :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: