LEARN SOMETHING EVERY DAY


hola! 
en dag som denna, fredag den 13e, som jag som liten försökte intala mig var min lyckodag. 
är lite ökänd för att alltid lyckas med de mest bisarra och otursamma sakerna bara i vardagen. lite krydda i livet och ett gott skratt till vännerna. man slutar aldrig att förvånas, hah. men det har varit mitt lilla signum.
"du lyckas med allt!" och ja, jag kan verkligen lyckas med allt.

men i slutet av varje fredag den 13e lägger jag mig med samma löfte, nästa år går jag inte upp denna dag. ett löfte jag aldrig tycks hålla. klockan alarmerade imorse - tandläkaren! har inte varit där på år och dar, så det kändes lite viktigt. panik då klockan var mycket och jag sprang halvvägs till bussen i mjukisbyxor och morgonrock. fortsatte med ett himla letande efter läkarhuset för att komma på att jag nog var en timme för tidig. lets strosa runt i centrum och döda lite tid. fyllde på mitt busskort. mamma är nu 700:- fattigare, heh...
sakta men säkert smög sig en liten liten påminnelse upp i mitt huvud. tandläkaren ringde igår, dedde. flyttade fram tiden till den 23e. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. suck"
haha.

nu sitter jag i min säng och tänker sitta här tills bussen till jobbet går. men dagen har bara börjat, se om jag lägger mig ikväll med samma löfte som tidigare år.. bampabaam.. ! ;)

Deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: