just like a pill.

nää, vet ni vad. nu blir jag helt bananas på det här. dygnar ju för fasen var och varannan natt. några på raken ibland. blää. inte det minsta kul det här..
saknar så mycket att bara kunna sova. ush usch, det här tar verkligen på krafterna, det lilla man lyckays samla åt sig under dagen vill säga. i och för sig har väl sömnproblemen pågott i en 5år nu,. varför kan jag inte sova??
ge hiiit mina sömntabletter.
lite oldie bild..

identiteten.,
ett kort, namn & bild. 
vem är hon?
minnet av en tjej,
vart blev hon av?

förvirrad, vilsen. 
ärrad och riven.
tänkte ta sitt liv, 
försöker ta tag i sitt liv.

samma namn, 
liknar bilden. 
annorlunda,
så förändrad. 
livet gav henne krydda,
erfarenhet. 

lång tid, 
många år kvar. 
nu tar vi reda på vem hon är.
vem jag är.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: