I told you I was trouble.


godermorgon allihopa!
de bra kvällarna fortsätter pepparpeppar och gårdagen bjöd på ännu en. :) dock blev hemresan lite snurrig. kom med ena bussen och såg den andra swischa förbi, 10min innan kära SL beräknat. blev jätteirriterad på den, mamma som inte tycker att "en ensam tjej ska gå runt ute mitt i natten", blev jättearg på mig istället. hah typiskt. men där var det inte slut, klockan 05.00 på morgonen ringde pappa mig, också arg. jag hade inte talat om att jag varken åkt eller kommit hem, suck. undra om jag någonsin kommer bli gammal nog eller tillräckligt mycket man för att inte oroa mina föräldrar på kvällar & nätter. tss..

idag blir en lugn dag. först jobb i ett par timmar och inget planerat efter det. hoppas bara kvällen INTE bjuder på ångest bara för att jag inte är iväg och gör något kul.. jaja, jag behöver nog vila upp mig. imorgon blir en himla lång dag.. kommer jag hem från enheten ser i varjefall kvällen lovande ut! :D

nu morgonens: 
+ Mr. hott M. och en jättetjock havremjölk med någon mango/apelsin smak. den känns lite som näringstryck. men jag tror på mjölk, tror att det är bra. vill ju inte att skelettet ska braka ihop. eller naglarna flika sönder. eller att håret ska ramla av. haha. argument argument argument. tänkt den dagen jag kan skippa argumenten och "tillåta" mig ändå.. härliga tider väntar.


take care! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: