I need a happy pill.


godermorgon!
mådde så fruktansvärt dåligt igår, ville ingenting. orkade ingenting. la mig i sängen redan 21.30, släckte runt 23. vaknade någon timme senare, gick upp vid 4.00. drack mjölk och vände tillbaka till sängen. vid 5 satte jag mig upp för någon form av distration och sysselsättning. blev att jag laddade ned lite nya teman till mobilen, en förnying är det allt dags för, en uppiggande sådan var tanken. morgonen har varit lite hackig, men det går över.
kanske inte idag, men imorgon är det jobb och en ny vecka, brukar bli och kännas bättre då. pew.

är så glad att dessa dagar inte infaller så ofta, men ibland kommer dem. då behöver och vill jag bara vara lite för mig själv. låta timmarna vandra förbi tills något nytt börjar. går sakta, men jag behöver landa. under veckorna springer jag bara runt utan att riktigt ställa ner båda fötterna, någonsin. nu sitter jag med hela rumpan på marken. äh, vet inte vad jag skriver längre. det som är synd är att jag svinker vänner som bara vill göra en glad. pigga upp och finnas där. när jag bara vill vara själv.. jag orkar inte och vill inte sprudla ut min negativitet eller orkeslösa, frånvarande humör. mina vänner är för fina för det. för värdefulla för att behöva uthärda det.  








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: