FIRRE FIRRE


godermorgon mitt herrskap! 
morgonen började lite annorlunda än vad jag tidigare erfarat. innan tuppen sagt sitt var jag nere hos jennifer och rakisen sattes på laddning. ett glas juice och sedan var det bara att tuta & köra. bort med halva håret och ett snabbt klipp  på andra sidan. sen var det rakapparatens tur. hej och hå.. kändes lite konstigt, men nu har jag en sida med kortkort hår ! ..och en fin stjärna! så duktig så är hon, min vän :) mamman hennes knackade på badrumsdörren och uttryckte ett fint "OJ" .. som (tack&lov) fortsatte med ett .."VAD FINT!" hahha tur för henne!
se vad som sägs på släktträffen imorgon ..haha. alla gamla kommer få hjärtsnurpf!! ..tror dock det där sistnämda gäller föräldrarna också. ..

igår var det ös vid vattnet, fiskande med majskorn. pappa var så söt och letade upp sex maskar i sitt land, dock glömde jag hämta upp dem :( men majs funkade bra, för mig. en gång. fick en liten mört, vilket var på ett ungefär vad gårdagens fångst bestod av .. tss.  men kul var det, vilket är det viktigaste har jag minsann hört. :D

nu är det snart dags för jobb och ikväll blir det ös också, firmafest. se hur det går.      woooop woooop.
see yaa! Deds.


ursäkta min sura min.. hah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: