det här satt jag ute och titta på igårkväll. tänk vad fin naturen kan vara, något alldeles unikt.. stod med kameran i högsta hugg för att invänta solens sista strålar dyka ned bakom horisonten.
som den romantiska person jag en gång är sa jag "nu har vi fasen uthärdat en hel solnedgång!". och så gick jag in. hah. vilken blicka jag fick, men menade inte så ju.. den var ju fin. bara jag och mitt tålamod när det kommer till att vänta.. och vänta. var ju kallt då! ;)

nä. den här morgonen ska jag gå till banken, wiho. bah. sen är det behandlaren för att åka vidare till jobbet. hem och dumpa väskan och ta ett par steg till grannen. film tror jag mig minnas att det var vad vi skulle sysselsätta oss med, hoppas det. kan behövas efter en runtspringande dag.
såg bara en enda stor sol på skärmen imorse, såg mycket lovande ut. hoppas alla får en fiiin dag, :D
Deds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: