And she broke the chains and began to float away


..nä det blidde ingen mer sömn. typiskt. detta som kommer bli en ganska lång tag också.. hmhm, inte så mycket att göra åt, en annan borde ju vara van nu. bara att ploppa i lite tändstickor mellan ögonlocken, har jag hört.

sitter här i min säng med en tekopp och en smula ångest. min vanliga mjölk var slut och jag har hållt på hela natten med att den gröna, som mamma köpte "fel" förut, faktiskt är okej. men nu har jag druckigt så mycket av den från igår att det tar emot. känner denna gnagande känsla av allt jag ätit under dagen fram tills nu. vilket är ganska mycket.. enligt mig. eller ja. har även fått slå bort en massa tankar om "kanske blev det liite mycket honung i tet". osv. suck, löjligt jag vet. egentligen vet jag det i varje fall. men ush, det är svårt att styra känslor.

nedra mjölk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: