When did this storm begin?


godmorgon i nattmössan! eller ja.. klockan är ju iofs 11.30, men en annan sitter i sängen! har blivit lite hattigt med sömnen nu. en timme där och en timme här, ingen ordning alls med andra ord. men idag tror jag att antal timmar av faktiskt sovande har tagit igen sig lite. peppar peppar.

igår morse till frukost testade jag en liten youghurt som mamma köpt hem, vilket  hon snällt talade om för mig innan hon åkte till jobbet. :) så det var bara att testa tillsammans med tet. det blev i varje fall en halv youghurt, vilket jag smsade till mamma.. men jag fick behålla den i magen, vilket vare viktigaste. satte lite plastfolié på den och tog resten idag. schluuuutt på den. och två (stora) klunkar mjölk blev det också.
(haha, ja såklart det ligger i erat intresse!!)
;)



nu är det snart en dusch "inte lukta ush" och sen lite mer energiinproppning innan jobbet.. have a gooood goood day!! CHAO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: