Waiting for tea again


morning !
trött som ett värsta är jag, men det kan inte hjälpas. upp och hoppa och full rulle mot jobbet! tur att det är roligt iaf! :) måste nog börja ta det lite lugnare.. hah. springer runt hela tiden. eller ja, åker runt hela tiden. sysselsätter och har mig. aldrig en ledig stund, vilket jag tror är bra. men det är ju lite energitagande.. jaja, nästa vecka ska jag försöka lugna mig lite. nöja mig mest med jobbet. det blir nog bra det !! kanske några inplanerade saker.. hm. vi får återkomma med det där, jag och almenackan!

igår var i varje fall en lyckad kväll! åkte till farsta och spenderade kvällen där med fina vänner. proppade i oss "lite" gurka, vinisar och annat roligt, svalkade av det med lite kylt socker, (cider). hur bra som helst var det, kanske lite sen hemgång.. men det vare värt! snodde även med mig ett par byxor hem, mohah.. ;) men de är en "returvara" så de ska återlämnas till sin ägare sen..om ett tag! ;) hoppas ni får en bra dag idag, ser lovande ut för vädret om man blickar ut genom fönstret! take care !!


mornar när de är som bäst.. hm..  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: