veckoresumé


godkväll!
sitter i min säng som jag gjort större delen av dagen. skönt att inte göra något alls, samtisigt som man blir lite rastlös. vet inte vad jag skulle göra utan dagens teknik. sorgligt, men sant. hah.
imorgon är det ny dag och med den kommer ny vecka. jag är nöjd med den vecka som varit. hur bra som helst! idag vart det en liten snubbling med jag har lyckas hålla mig borta från spyerier och timmar liggandes på badrumskolvet och krama en hink. peppar peppar.
jag har kämpat och tryckt i mig mer kalorier än på väldigt länge. och behållt dem. tack & lov. jag har träffat många vänner som fyllt min almenackas dagar till bredden. underbart! här ska det INTE bli någon himla dygnsvård!!

som sagt, trots många hemska saker som drabbat familj och vänner just nu, har veckan varit bra. ska vi se till att göra nästa lika bra! minst. startar måndagsmorgonen och veckan med 1h besök hos psykologen. hmpf... film med pappa snart!
nu kör vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: