vad väger du?


tjosan!
precis hemkommen från jobbet. eller ja, tog en sväng förbi systemet ocks¨å, slutade egentligen för en timme sen! men dagen har gått bra, hittils! idag blir det hemmakväll, men med fint besök. det blir bra det!

en kund på jobbet idag stod i kassan och tittade på mig medan jag hjälpte honom med betalning och skrivning. helt plötsligt säger han; "ursäkta.. men vad väger du?"
jag blev helt ställd. kan man fråga så? vad ska jag säga? varför vill han veta det? vad får han ut av det? blablabla.. i huvudet. plussade på 5kg och sa en siffta. "ojojoj, ganska för lite!!"
Jag; "haha, lite kanske..!"
tog nog ganska illa vid mig för tillfället. kändes jobbigt och gör det fortfarande. men jag försökte förtränga och glömma bort, inte bry mig. vad spelar det för roll? jag vet ju att jag inte ser direkt frisk ut. men inte roligt att påminnas om det titt som tätt.. hm. jaja, strunt i det nu. välkomnar helgen istället. heeej heeeelg!

Deds.

Postat av: Mortenmargrethe

I really enjoyed my visit. A great site

2011-06-14 @ 10:48:17
URL: http://mortenmargrethe.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: