try try and try again.


pappa¨åkte in på akut operation och brorsonen for till akuten, något med lungerna och öroninflamation på det. stabilt nu, pepparpeppar.. nu får det vara nog med sådana grejer. pratade med storebror i en halvtimma på tlfn igår, vi vet inte om vi ska skratta eller gråta.

åkte till kompis och sökte jobb till sommaren, åkte vidare till gallerian och träffade en annan. hade fruktstund som jag helst ville skippa, men gjorde det ändå.. himla äpple. vi skämtade lite om det.
min telefon dog och 5personer ringde min kompis för att få prata med mig, haha. typiskt att sånt händer bara för att man inte har tlfn. fick ladda den som skjutton när jag kom hem.

fick ett sms av en annan kär vän "det är finnt att se att du håller humöret uppe. du är duktig och jämt så glad, förstår inte! vi ses till helgen, puss." det gjorde mig lite glad.. klart jag försöker!

vände och åkte till systemet med bästa födelsedagsbarnet, firade med presenter och sprit på mitt rum. tills hon blev trött och gick hem.. dags att gå och sovaa!


jag & födelsedagsbarnet! ..börjar bli gammal nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: