sweet night


morgon morgon!
söndagsmorgonen är här och sommaren har berövat oss på en timme. nu är vi ju inne på lunchtimmarna, haha. himla stil! men det betyder ett steg närmare mot vår och värme! sånt gillar vi. :)
igårkväll tillbringade jag den mesta tiden framför datorn i väntan på min absolut finaste snigel, och därmed har vi förtydligat hennes främsta igenkännande egenskap - hennes utstickande talang för att vara seg!! haha, men efter 22-slaget någon gång (eller var det strax innan?), jaja, någonstans där anlände hon med en pling på dörrklockan.
vi satte några ciderflaskor på kylning och vilade ögonen på "släckten är värst" som gick på TV. cidern korkades upp och filmens handling blev mer och mer ointressant. haha. vid tredje filmen var det inte mycket kvar av de intelligenta samtalen.. haha, men kul hade vi och kvällen var verkligen jättefin! :D myyyyyyys!

lite seg morgon dock.. haha men det hör till och ingen fara på taket alls. lite halvjobbigt dock att ha ett rum vägg i vägg med sin far.. som dessutom inte kan sova. här gäller det att passa sig för (framför allt) vad man säger & berättar !



det är något med ciderflaskor som jag & min läpp inte riktigt kan hantera...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: