phone med enheten.

jag tror du räddade dig själv lite med att du ringde. jag höll i telefonen och skulle precis leta upp ditt nummer. är det samma person jag pratar med, vad har hänt? jag hör att du vill. du vet att det kan bli LPT. du kan inte gå runt med din låga vikt. dina värden är ingen höjdare, men huvudet är någon annan stans. pratade med din behandlare i veckan, martin. din förra överläkare. den patient vi har haft där den friska och den anorektiska sidan har hittat en distans vi aldrig sätt förut. krångligt. svårt att bedöma, men det låter som att du verkligen vill och försöker nu. din kropp säger dock något annat vilket inte gör dte lätt för oss att bedöma. ibland låter du frisk.
vi skickar näringsdrycker och ger dig en chans. tack för att du ringde. du låter motiverad. vi försöker. lycka till!


Postat av: anorexicmonster

sv: tack för dina fina ord <3 jag har tyvärr inget bra svar...

2011-03-23 @ 12:43:39
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: