onsdag


tjoho!
åkte och provjobbade vid 14tiden och slutade 18. det var värsta roligt!
svängde förbi bardomsväns hus och hälsade på familjen. gjorde detsamma med en annan bardomsväns hus! så två mammor och en pappa har jag kramat idag. hihi.
min mamma kom precis hem och hade med sig en ring. eller ja, två. en till mig och en till henne, likadan. hur fina som helst. ska visa bild. imorgon blire jobbet igen, wiihooo! hoppas jag orkar ! det gör jag nog. pappa ligge ri badet men kommer och hämtar mig sen.. snart. sova i hans säng ni vet. himla blajj. 20år. hakar upp mig på min ålder, men vad skjutton, känns lite mysko. men gör det för hans skull. han mår inte så bra just nu så allt som får honom att känna dig lite lite bättre eller lugnare är bra.
har precis proppat i mig lite gurka också, mums. se om jag kan hälla i mig lite te med honung hemma hos pappa! ska försöka!

vår fina ring !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: