life like this

godermorgon alla pigga!
vaknade kl 05.30 av ngn dum anledning. gick upp och tog saft, men tycktes inte vilja somna om. hm! efter 2h försök gav jag upp och fyllde upp en stor mugg (balja?) med te och 100L honung! mumsfillibabba!

gårdagens psykologbesök gick bra, bättre än förra gången, kändes skönt. dock verkar mina behandlare, läkare och allt vad det är ha en dålig vana att flyga på semester titt som tätt, och nu ganska samtidigt. kanske kan påsklovet vara lite av en bov?
4h på jobbet med kära vännen som boss. jag tror (och hoppas) att jag inte misskött mig allt för mycket, då resten av dagen spenderades med samma unga dam!
medan hon vaccinerade sig och sprang ärenden åt banken, höll jag ställningarna på jobbet tills hon blev klar och vi drulla iväg mot större varuhus. det som stod på inköpslistan var; mobiler. jag och mobiler är ingen bra match make, alltid trillar relationerna åt skogen, likaså denna gång. suuuck. men alltid kul att knappa på ny siffror, vilket våran lilla myskväll vigdes åt. (eftersom att hennes också skruttat ihop sig lite, kom vi hem med varsina tlfner!) :D
 hur bra dag som helst!

denna lilla flupp följde med mig hem! känns dock som en bra idé att leta upp ett skal/skydd till den..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: