let the war begin !


wihooah. paket på posten. till mig! jaa.
jahaja..



fick precis leverans från enheten via apoteket. näringsdrycker i hundratals såg det ut som. men mitt huvud dubblar dem nog en aning. tror det ska vara sextio stycken.. men "wiihoo" första gången man inte blir överlycklig över paket på posten. haha. nej, nu ska jag inte vara sån. jag har själv satt mig i denna sits och får i det sura äpplet äta och leva med den lite för syrligt frätande smaken, ett tag i varje fall. jag får dem ju bara för att någon därute vill hjälpa mig. för att jag och min kropp behöver dem. egentligen borde jag niga & bocka på samma gång. blunda, hinka och deal with it. jag måste skärpa mig nu. det är fasiken på tiden.



keep up the good fight.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: