riddersvik


godermorgon i stugan!
2h sömn och kroppen verkar vara "nöjd" med det, för nu kan jag inte sova mer.. suck. gick precis ned till köket och värmde mjölk. alltid något.

mötte upp amanda efter jobbet igår, jag tog bussen tillbaka, medan hon cyklade. så möttes vi upp igen, hah. plingade på dörren hos marie och tog med oss henne till ett par klippor vid vattnet. mycket prat, musik och solnedgångs observerande. tack & lov att vädret hade växlat från regn till sol & värme. mycket fin, rolig och lite speciell kväll. haah!

om några timmar kommer städerskan hit och jag ska ta min kamera och åka till farsta för lite fotografering, sen jobb! se vad denna dag kan tänkas ha att erbjuda :) hoppas att den blir bra för er aaaaalllaaaa :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: