painful secerets


vad håller jag på med? vad var det som hände eller varför mår jag helt plötsligt såhär. har ju varit så glad, bara mått bättre och bättre. jävla bergochdahlbana. som alltid, men liksom. det här.. ett tag sen jag mådde såhär. kanske ska vara glad över det, men förstår inte vart det kom ifrån. inget speciellt har väl hänt? trött. trött på att inte förstå. mig. själv. ska försöka att inte skriva allt för mycket här i nu. vet att båda mina föräldrar kan titta in ibland. bland annat. vill inte orsaka ännu mer skada eller oro. måste måste måste skärpa mig. men vadfan. vad hände egentligen ? ..

vill ju bara vara mitt vanliga glada jag .. så som jag alltid var förr. må ha dolt och förträngt känslor jag inte kunnat hantera eller velat känna. men i det stora hela ..skrattade ju alltid. jag vill vara där igen. vill vara jag, som jag egentligen är. vill inte göra illa mer. såra.  

                                                                  ✖         s k ä r p n i n g  n u .







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: