Meh, I was just hoping 4 life


aloah.
ganska pigg at the moment, även om jag int3 fick sova mycket inatt. vilket sög gammal kossa, för jag var verkligen trött.. ush. menmen, 07.30 flög jag och lillebror upp av mammas bekanta röst, "städerskan kommer om 20min". aaah. vi båda gick ner till pappa. sen kan man ju verkligen fråga sig varför ingen av oss började natten där, så att vi sluppit förflytta oss imorse. hah.. smarta syskon x2.

har precis druckigt te & ätit tomat, sallad och paprika. tss. pappa flög iväg till affären, skickade med en besällning på sprite zero, vet inte vad det är. eller varför jag gillar den så mycket. men nya favoriten, helt klart. lite konsigt med tanke på att jag verkligen avskydde kolsyrade drickor som liten. "det bubblar i näsan", sa jag på alla fjällenresor när robin fick cola och jag mina fina festisar i olika smaker. hah åh, nosalgiminnen.

nej, dags att göra sig iordning inför jobbet. hoppas bara att mina jeans hunnit torka, helt blöta när jag tog dem från tvätrummet denna morgon... ha en bäääst dag! :D ny veck, nya möjligheter. wioh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: