let the good times roll!


idag gick det bättre med presenten, tack och lov :) jag och pappa hittade massa fina saker. fick ett par fina örhängen av far min också. som jag tog på mig direkt och fortfarande bär. fick komentarer på jobbet, roligt! åkte direkt till en vän. eller for förbi ICA, kände mig vuxen av att handla mat, allt vad det var. man börjar ju bli stor. gammal...

jobbet gick bra iaf. sitter hos en vän nu, ska baka kladdkaka när soffliggaren vaknat. sen förmodligen sova och upp till jobb igen imorgon. uha.


ganska mycket ångest nu. känner mig tjock fastän jag vet att jag inte är det. jävla skit. jaja. känslorna får mig inte att stanna, bara att må dåligt. tyvärr. menmen, inget negativt här nu inte. blä på det. orkar inte skriva mer. ska ju vara glad. nununu. bah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: