keep up the good fight


hejsan!
om en knappa 35min kommer pappa att stå på parkeringen. vi kommer att ta riktning mot kungsängen, till storebrors villa. de firar 17år tillsammans och jag med pappa ska vara barnvakt åt knattarna. ska bli så roligt. åh, love them all. sötaste ungarna i världen! aldrig varit barnvakt "själv" såhär, inte åt dem i varje fall, spännande. roligt att ha en heldag med pappa-lapp också! :) mor min är på fotokurs, värsta kul. ska be henne lära mig sen, skulle också vilja gå på något sånt där. man är aldrig fullärd. lillebror ligger som en amöba i sängen och utnyttjar sovmornarna till fullo, så är det i tonåren när man är inne på sommarlovs-veckorna. hah.
ag försöker agera lite vuxen och jobba i den mån jag kan, hah. hoppas jag kan börja normalt snart. som en helt vanlig människa. vill inte särklassas längre, vill inte ses som sjuk. okapabel till att göra det man i normal ställning skulle klara.. bah. apropå det. här om dagen sa min chef att hon kunde se att jag gått upp i vikt. blandade känslor, ofcourse. men ändå, mest kul. jag kämpar ju va skjutton. tror jag gått upp 5-6kg.......

ibland kommer tjockiskänslorna. eller ja, misslyckandekänslorna. gäller att inte backa tillbaka. vara stark.
I need to be strong.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: