biljard vs. pingis


tjohoah.
var inte helt jätteduktig på att ta vara på solens fina strålar under gårdagen, får allt ta att bättra mig lite på det. ;) framåt förmiddagen kom M hit och inte heller då togs värmen på vara.. hah. lite cider, fisksoppa (för han & mamma) + sallad (för mig) - var det dags att bege sig in mot stan, närmare bestämt fridhemsplan. nalkades biljardspelande ju. ..så duktiga så, fick väl inte ner en boll..  vi bytte sport, pingis.

det gick både bättre och var roligare! hihi. testade även en klunk öl under kvällens gång. uuuuuuussssshhhh...,
finns på video, kamerorna är aldrig långt borta, börjar jag allt lära mig nu. tss.

nä nu tappade jag lite koncentrationen här på skrivandet.. får ta igen det senare.
men detta var en liten kort resumé av gårdagens kväll. som var väldigt lyckad och kul!
seeee yaaaa!! :D



gäller att ta hand om sina 'gäster'.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: