be stupid


tjohooo!
sitter och äter gurka, mums. pappa skjutsade precis upp mig till mamma och snart är det iväg till amanda. se vad kvällen har att erbjuda. gissar på film. hah.
pluppade in 4st cider i frysen. mamma sa att det verkade lite slöseri om man bara ska dricka två var till film. frågade om hon bara drack för att bli full och fick svaret "ja".  haha, fyllovarning på den?? tror (hoppas) att hon druckigt lite vin ikväll, heh. hon har nämligen en gammal vännina på besök & middag här ikväll. :)
 mamma. mörda mig inte nu för att jag skriver det här, men det var faktiskt du som sa.. klart jag kan dricka några fler cider om du vill det. haha ;)

ska invänta cidern i frysen några minuter till. then Im off. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: