uuupdate


goddagens!
gårdagen blev en helsnurrgalen night. började vid jättefina klippor ovanför enorma mängder båtar och finfint blått vatten. det grillades, skrattades och badades. det började blåsa lite, men tändvätskan kom som en räddare i nöden till våra grillade champinjoner. mums. blåsten kunde man ta med en tröja, annat blev det dock när regnet kom ocj vi tog spårvagnen till närmsta hus. jättestort och jättefint. alla höll i gång, dansade runt och hade sig, till och med bastade. hah, hjälpte även till i köket när folk skrek efter pizza, det blev omelett i pizza-slice format. hah. hur som haver var hela kvällen jättebra och roligt. bortsätt från en liten tragisk händelse mot slutet. men det gick nog bra tillslut.
woopwopop. vaknade av sms om facebookshändelser. woinewoine. satte mig vid Ps dator nu och klickade upp en bild som jag blivit taggad på. mamma stod bakom mig och vi hade just pratat om gårdagens fest. hon sa;
"Men D.    ..tänk på framtida arbetsgivare och sånt...."   haha oupaa..
nu ska jag, mamma & patrik till köpcentret !

hagberg junior jag står här med dojjorna på !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: