tjockisdedde


tjohoah.
hemkomme från jobbet för en dryga timme sen, inväntrar lille snigloo som är på ingång, ich.. hah. man vet ju vad det innebär u för tiden. ;)
gick iaf utanför huset i uppsatt hår idag, och ingen mascara heller. skulle jag inte ha gjort kanske.. chefen är tillbaka från 3v semester och frågade direkt "har du gått upp i vikt? hur mkt isf? det syns på dina kinder, de är rundare!" tänkte ju direkt 'oj. tjockisdedde? bra. nu behöver jag inte gå upp mer.' ett tag efter försökte jag 'pumpa upp' en pall på en såndär gul grej [kan inte komma på vad det heter.. hah] som man drar tunga pallar på. fick hoppa upp på handtaget och använda hela vikten för att kunna trycka ner. då kom en gubbe in och sa att jag nog borde gå upp några kilon. inga skratt eller hånflin, bara en alvarlig min. jag blir helt snurrig av det här. så blir det om man inte lyssnar på sig själv tror jag. olika åsikter och meningar att tolka på hundra sätt. men vad gör man när man själv som egen person är ..två. ?  hmmm..

sen när blev vikten så jävla viktig?! eller ja ..mer utseendet  kanske? strunt samma. nu ska jag slöa i sängen framför TVn och invänta sms eller samtal från C. :) bra tankar ska vi ju tänka.. här har vi en; GBG I HELGEN MED MOR!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: