SMS nr. 2.


"Bra, men jag menade tre bra saker om dig, din person, sådan du är, på't igen, lägg till på bloggen så är jag snart hemma med filmen. Puss"

men jaha.. nu blev det lite svårare. menmen.

- jag är.. envis. (bra i många fall?)
- omtänksam.
[har jag hört iaf..] jag bryr mig väldigt mycket om människor iaf :)

hah. fy vad dålig jag var på det här.
men nummer tre nu då. en riktigt bra en.

- duktig på att simma. ha. det vet jag i alla fall.


vet att jag verkligen har looooow self-esteem. därav mina små följande kommentarer efter farje punkt. det ska bli ändring på det. men jag kan inte riktigt varken säga eller tycka att jag är speciellt bra, fin, rolig eller annat possitivt. men nu har jag försökt i varje fall. eller det är en start åt minstone. för att visa för er och mig själv att jag kan bli bättre på det, lära mig acceptera och tycka om mig själv mer, ska jag försöka ha MINST ett inlägg i veckan där jag skriver något bra. inte bara något possitivt om vardagen (kan ju inte förekomma endast en gång i veckan heller. nejnej). men något bra om mig, som jag gjort eller gör. framsteg, vad som helst.

tror ni jag klarar det? hjälp mig och påminn. ett sms eller liten kommentar "glöm inte bort det där nu denna vecka!".                            pröva göra det ni med. :)







Postat av: Vanessa

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 19:18:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: