slappt.


god kväll!
sitter i soffan framför TVn, som jag gjort i princip hela dagen. eller en dusch har jag i varje fall hunnit med, hah. tragiskt, men imorgon ska jag ta mig i kragen och gå ut bland folk. det ska jag. på fredag väntar en rolig kväll och lördag bjuder på nästa. yesyes. måste ladda och försöka få ordning i kroppen som fortfarande är svullen och inte fått ut allt sjukhuset sprutade in i mig för att hjälpa.. har druckigt som ett värsta, men hjälper inte. vi har i varje fall fått hem gurkOR nu. wii. har väl någon, eller två, decimeter kvar på den första. måste spara den andra till Patrik, heh. som jag nämt tidigare är även han en gurkälskare. nejmen äter ju inte så mycket "fast" mat när jag mår såhär. att vara svullen är bara lika med USH för min hjärna. bläblä. därför är nog gurka lite bra, innehåller både vätska och har lite att tugga på, som det i min kropp kan fastna i genom tarmgångarna... okej, nu ska jag inte gå för långt i detta ämne, hah.

under tiden jag slöat i soffan hela dagen har mamma rusat runt och fortsatt sin rensning och sortering. lillebror & patrik har varit hos faster och byggT vidare på altanen. pappa anslöt även trädgården för lite samtalande med sin syster. i alla fall hittade mamma en liten bebislåda med mina gamla saker i. bland annat en liten ask med tre nappar och en välanvänd snuttefilt i. hah. min lilla snutte.. men det roligaste måste nog ändå varit att hon lagt undan en av mina blöjor, hah. vi får tacka gudarna att den inte var en använd sådan..  nej, nu får tiden rulla på så att man kan gå upp och sovA! sleeeep tiiight. ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: