shopshop


goderförmiddag alla fina! 
snacka om att man är en stadsboende tekniknörd. internet/datorberoende. trodde inte att jag skulle sitta vid en dator ens fem minuter och här sitter man redan med sitt andra blogginlägg första dagen i gbg. men jag förstår ju att ni måste vara himla nyfikna på hur jag har det, right? hah. nejmen, mamma och patrik är vid ett café, efter att jag påbörjat min näringsdryck såklart, nu på eftermiddagen. blä. men ikväll blir det ju grillning och party. har laddat lite för att kunna grilla något, men ja. jag har ju en aning om hur bra det kommer gå på den biten. men ska inte låta det förstöra kvällen, nejnej. just därför jag förbereder mig!

mamma och jag har redan varit ute på shoppingrunda. tidiga spårvagnen in till stan och ett långt runtgående i shockbutiken. shiit, vet en som skulle bli stammis efter en vecka i Göteborg. hih. kom inte därifrån med så mycket med än en schal, men en fin dåsan. röd med vita dödskallar på. [den på bilden].

gick även förbi mammas favoritaffär på vägen hem. tss, hon är stammis och bor inte ens i göteborg. nejmen det är uppenbarligen helt klart en av hennes absoluta favoritställen. nu ska jag gå och se om man fått något blupp på mobilen inför ikvällens bravader. ska även fota det jag så fint fick av mamma från hennes affär! :)
hej på ett tag! Deds






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: