N E C K L E S S


HalLoOOoOooOo !
är lämnad kvar i lägenheten. låter nästan lite sorgligt, men så är inte fallet. hah. mamma och Patrik är iväg och tittar på lite sten som ska färdas till vår trädgård om jag förstått det hela rätt. dem tänkte nog att det var lika bra att åka och titta på det när nu vi var i Göteborg och bilen ändå var ute och snurrade. bara att släppa av mig lite snabbt med en nyinköpt tidning! :D shoppingen gick bra, men viljorna angående vilket centrum som verkade vara det bättre, gick sämre. jag gick runt i det ena och de andra två lite äldre människorna snurrade runt i ett annat 5min bort. hittade dock inte så jättemycket, men lite! två halsband, en fondation och en fotlänk. samt ett fint halsband till mamma som jag slog in med en grön rosett on top & skrev; "till världens bästa mamma. tack för resan. ..som inte är slut än! ;)" snällt va? ;) nejmen, tyckte att det stod hennes namn på den. hon blev glad, tur för henne det. hah! när dem kommer tillbaka blir det troligen middag. huahualigen. uaaaaah. äh. luuuungt. ..ich.  





bilden på mina grejer blev lite skruttig. men orkade inte gå och ta en ny, ni överlever nog, förhoppningsvis ser ni att det står Love Peace & Smile på dem också, hah. Nej nu ska jag nog bege mig tillbaka till soffan, utmana hjärncellerna med tidningens korsord. rooolllliiiittt rrrooooollliiiiittt. ha en fin kväll alla !  :D Hejsansvejsan .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: