kräftskiva med grillning.


tjoho !
jobbet idag gick bra och det var skönt att komma tillbaka ett par timmar. saknat det om dagarna. tog cykeln, vilket även gjorde att jag fick fortsätta trampa bort till vällingby efteråt. med lite hjälp över telefonen kom jag hem med en påse championer. för ikväll är det kräftskiva och grillning. älskar ju skaldjur men inte ätit detta på säkert över ett år.. passade därför på att ta med mig någor grillbart då hälften av folket inte gillar att surpla kröftor utan hellre sätter en stor stek eller grillkorv över de glödande kolet. jag har även hittat en majskolv.

återstår alltså att se hur denna kväll går.. men det ska nog gå relativt bra, hoppas jag. gaah. måste skynda mig nu. byta från jobbkläder och pallra mig över till grannen, där 'skivan' ska hållas. hii. synd bara att min kamera är lite coco. hoppas alla får en trevlig kväll, ciaolabelloo ! '

 
förresten. enligt min chef + kollega är jag tydligen tjock nu. wii. hm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: