jag ska inte bli kock när jag blir stor, mamma.


Godlunch alleman!
vi startar dagen härifrån då jag precis avverkat en tid i köket. dock har det nog givit mer ont än gott, som vanligt när jag sätter min fot i sådana rum. hur som haver, tänkte vara lite snäll och fixa en smoothie till mamma, gick bra. hon kan in från trädgården lagom i tid till servering. satte mitt ägg på kokning och höll koll på klockan, såhär långt gick det himla bra. fotade mammas glas och gick tillbaka för att skala och lägga upp mina ägg som nu skulle vara klara. icke sa nicke, gulan rann ju som en återupplivad vulkan. ush. trots nästan 10min.
tänkte fota ändå, men sweeoooopp så var kameran sönder, tiimat. vad ska jag nu roa mig med för att göra maten lättare? hm. anatar i och för sig att min köksvistelse blev +/- 0. om vi nu inte ska vara allt för negativa. hah.. 
det är tråkigt, i vanliga fall skulle jag skratta och inte alls ta det som "gaaah. allt blir så fel jämt".  för att just i käket är det så himla typiskt mig att något går galet. vilket är kul just av den anledning att det alltid förvändas något, man vet bara inte vad!
men kalla mig långsynt i detta fall, för lättirriterad är jag fortfarande efter söndagsbråket. hm..
förlåt.

hoppashoppashoppas bara att min kamera går att fixa.. :( nej ska försöka vara lite glad och possitiv nu. 




 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: