I wanna live a life from a new perspective


eftermiddagen är här och jag har kommit hem från den lilla utflyckten med pappa och madde. med start på Claes Ohlsson, fortsättning på IKEA och avslutning med fika på plantagen tätt intill. de hittade lite nödvändiga saker samt nya mattor. jag hittade ett jättepack med sugrör [jag har sugrör till precis allting; saft, te, mjölk, cider - allt.]
har precis öppnat en yoghurt, skalat kokt ägg och ätit gurka, som för i övrigt var hur nära som helst på att åka upp igen. blä. men tror jag klarar det. hittils i alla fall. pepparpeppar. vet inte ens om jag fick ta någon gurka eftersom att jag åt så mycket igår och detta var en helt nyinköpt.. ingenting har försvunnit från magen än, så den är fortfarande lika full och hela kroppen lika jävla svullen.. gAaahAhh. jaja. ska pluppa i ett batteri i trimmern, så får mamma hjälpa mig med sidecut-stjärnan senare när hon kommer hem. back to TVn. ciao for a while. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: