what ever it takes ..


tjoho ^^,
jag vet inte riktigt vad jag ska säga längre. jag kämpar men känns som att jag alltid faller tillbaka till detta golv.
så vi släpper det för nu. planerade för i övrigt att bara ligga i sängen idag. har behandling halv två och var så nära att ställa in det. det finns ingen ork för det idag, men det dåliga samvetet växte likt en tsunami redan efter första signalen. jag la på. och nu måste jag ta mig dit.


imorgon ska denna ångest vara lättare, det har jag bestämt. ser fram emot helgen, vill att dessa sista veckodagarna ska gå snabbt OCH BRA förbi. om det så innebär att jag ska sitta här som ett äppeskrutt och invänta lördagsmorgonen och välkomna helgen som för oss in i andra advent. jag är så negativ, men jag vill ju inte det. letar så djupt efter något som kan leda mig framåt. dra upp mina gipor istället för att bara vara stuprörets brunn för salta tårar. jag har sagt det så många gånger nu, säger det igen. DET ÄR NOG NU. lite glädje, lite upp - led mig ..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: